Tommy Hilfiger dezvaluie campania de toamna 2025: „The Hilfiger Racing Club”, cu actorul Nicholas Hoult si supermodelul si simbol al modei, Claudia Schiffer. Cu o estetica inspirata de nostalgia sporturilor cu motor de lux, fiecare tur la „The Hilfiger Racing Club” este o celebrare a traditiei, in timp ce avanseaza cu o originalitate proaspata.
Lansata global pe 26 august, campania va fi amplificata de activari pline de energie pentru fanii Tommy din intreaga lume. De la experiente personalizate ale brandului, la colaborari creative si evenimente inspirate de circuitele de curse, programul va demonstra ca aceasta versiune prep se concentreaza mai putin pe reguli si mai mult pe reinventare.
„Reimaginarea stilului prep a fost in centrul viziunii mele creative timp de 40 de ani”
Tommy Hilfiger
„De la inceput, am combinat stilul american clasic cu influente culturale vibrante si sunt incantat sa continui aceasta traditie de a sparge tiparele. Acest sezon marcheaza inceputul unui nou capitol, cu „The Hilfiger Racing Club” care deschide cea mai recenta serie de campanii si aduce o noua perspectiva asupra unui moment celebrat in calendarul social preppy.”
Fotografiata de Glen Luchford, campania ii are in prim-plan pe actorul Nicholas Hoult, care joaca in prezent in filmul Superman, si pe supermodelul Claudia Schiffer, care intruchipeaza stilul atemporal si individualitatea innascuta pe tot parcursul povestirii campaniei. Hoult, un pilot de curse antrenat, pasionat de sporturile cu motor vintage, aduce spiritul prieteniei si incredere prin prezenta sa pe circuit. Schiffer are o prezenta remarcabila, care transmite glamourul clasic si rafinamentul natural in aceasta lume a masinilor de lux.
„Viziunea lui Tommy asupra acestei colectii are aceeasi energie pe care o iubesc la curse.”, a declarat Nicholas Hoult. „Exista traditie, dar este plina de viata si de un sentiment de distractie. Reflecta stilul clasic american pentru care este cunoscut – atemporal si cool fara efort.”
„Tommy are un talent extraordinar in a crea colectii care par atemporale si jucause. Este acel spirit vesel de autoexprimare pe care l-a surprins in aceasta campanie – ne-a invitat in lumea lui si a fost minunat sa facem parte din ea.”
Claudia Schiffer – supermodel
Campania marcheaza primul capitol al „Esti invitat, nu este necesara confirmarea participarii” — o noua declaratie de stil care inspira urmatoarele sezoane ce vor reimagina stilul preppy cu rebeliune, libertate si individualitate.
Totul a inceput in 1985, anul infiintarii brandului, cand un panou publicitar din Times Square, New York, a afisat cu mandrie numele Tommy Hilfiger alaturi de marii designeri ai vremii. De atunci, brandul si-a adus spiritul caracteristic de rebeliune jucausa in momente definitorii ale culturii, de la hip-hop si padocul Formula 1® pana la cele mai importante covoare rosii din lumea modei.
Pentru colectia Toamna 2025, TOMMY HILFIGER se intoarce la originea brandului sau din New York City pentru a gasi inspiratie, reinterpretand codurile traditionale ale orasului prin noi abordari ale stratificarii si jocului de texturi. Camasile sunt reinterpretate cu noi modele tartan; jachetele de tip hambar sunt actualizate cu finisaje impermeabile; un trenci usor pentru femei, dintr-un amestec de lana de calitate prezinta un model in carouri remarcabil.
Pe masura ce sezonul avanseaza, inspiratia se regaseste in traditia New York-ului; ganditi-va la pantofi Oxford purtati sub pantaloni de rugby si cravate legate lejer pentru un sentiment de confort. Pliseurile sunt reinterpretate intr-o nota casual cu hanorace cu emblema, iar denimul relaxat este accesorizat cu geanta American Icon. Este o noua interpretare a garderobei traditionale moderne, care rastoarna traditiile preppy cu radacini in New York prin twist-ul Tommy, mereu fara rezerve.

Colectia de toamna 2025 va fi disponibila pe tommy.com si in magazinele TOMMY HILFIGER din Romania in Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov, Promenada Mall Sibiu si Promenada Mall Craiova.
Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media utilizand #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Infiintat initial in New York City si impregnat de spiritul american, brandul se defineste prin ADN-ul sau rosu, alb si albastru, inradacinat in expresii vibrante, increzatoare si curajoase. Colectiile brandului celebreaza „Prep made Modern”, combinand clasicul atemporal cu o nota fresh. Tommy Hilfiger ofera calitate si valoare premium consumatorilor din intreaga lume sub brandurile TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii si produse, inclusiv imbracaminte sport pentru barbati, femei si copii, denim, accesorii, incaltaminte si parfumuri.
Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2024, cu o distributie larga in intreaga lume, inclusiv cel mai mare magazin global de referinta: tommy.com. Conectati-va cu TOMMY HILFIGER pe Instagram, X, TikTok, YouTube si LinkedIn.
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.